Acest site folosește cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, iți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Vezi și politica noastră de confidențialitate
În acest curs veţi învăţa totul despre rapoarte. De la lucuri simple, legate de operare, şi până la diverse opţiuni şi configurări ale rapoartelor care ne permit securizarea accesului sau crearea de noi rapoarte.
2.2. Interfaţa unui raport
Ce vei învăța în această lecție?
Interfata unui raport
Funcționalitățile privind navigarea în cadrul unui raport
Navigarea între paginile raportului folosind butoanele înainte și înapoi
Deplasarea către un anumit număr de pagină
Navigarea prin miniaturi de pagină
Navigarea între grupări
Căutarea
Utilizarea instrumentului Hand
Funcționalitățile legate de afișare și vizualizare
Subrapoarte din grupări
Ajustarea setărilor privind formatul de pagină
Zoom
Ajustarea mărimii raportului în cadrul paginii
Afișarea paginilor multiple
Setarea culorii de fundal a paginii
Watermark - Aplicarea unui text de marcare a documentului
Particularizarea butoanelor
Setările implicite privind zoom-ul
Funcționalitățile de interconectare
Refresh date
Deschiderea documentelor direct din raport
Funcționalitățile de salvare și export ale interfeței pentru vizualizarea rapoartelor
Salvarea unui raport în format PRNX
Deschiderea unui raport în format PRNX
Exportul în diverse formate cu salvarea pe disc a raportului
Exportul în diverse formate cu transmiterea pe e-mail a raportului
Transmiterea raportului în format PDF pe e-mail prin ERP
Adaugare cont email SMTP
Funcționalități despre tipărirea rapoartelor la imprimantă